آراد برندینگ
خانه / تشک سلولی / تشک سلولی ایرداکتر مدل AD1300

تشک سلولی ایرداکتر مدل AD1300

تشک سلولی ایرداکتر مدل AD1300

تشک سلولی ایرداکتر مدل AD1300 برای پیش گیری از بروز عارضه زخم بستر و بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که مدت زمانی را باید بستری باشند و امکان تحرک برای آن ها کم یا غیر ممکن است.این تشک ساخته شده از پی وی سی می باشد که اجزای تشکیل دهنده آن عبارتند از یک عدد موتور و کمپرس هوا و یک تشک موج دار قابل باد شدن می باشد. این تشک در نقاط مختلف وزن بدن را به گونه ای تقسیم می کند که فشار بین تمامی سطح زیر بدن بیمار پخش و تقسیم می شود که تشک های عادی بعد از کذشت مدت زمانی این خاصیت خود را از دست می دهند. به تشک مواج تشک ضد زخم بستر نیز گفته می شود. با توجه به بالا بودن هزینه های درمان عارضه زخم بستر استفاده و خریداری این تشک ها می تواند از هزینه های زیادی جلوگیری کند پس در صورت نیازمند بودن بیمار به تشک مواج از بهترین نوع آن استفاده کنید به یاد داشته باشید که همیشه پیش گیری بهتر از درمان است.

 

نکات قابل توجه تشک سلولی ایرداکتر مدل AD1300 :

۱ اگر بیمار برای مدت زمان بسیاری بستری خواهد بود بهتر است از تشک های مواج ضد زخم بستر سلولی استفاده شود.

۲ اگر بیمار برای مدت زمان کوتاهی بستری خواهد بود بهتر است از تشک سلولی زنبوری استفاده شود.

۳ اگر بیمار بستری شده دارای زخم بستر می باشد بهتر است از تشک سلولی تخصصی استفاده شود.

۴ اگر بیمار دارای وزن بسیار بالا باشد تشک های سلولی ساده یا زنبوری جوابگو نمی باشد و بهتر است از تشک مواج سلولی استفاده شود.

تلفن های تماس جهت خرید:

آقای صوفی :    ۴۵۰۰ ۵۲۵ ۰۹۱۲
خانم حسامی : ۷۲۶۲ ۹۷۲ ۰۹۱۲

انواع تشک سلولی:

۱ تشک مواج زنبوری یا تخم مرغی

۲ تشک مواج ویلچر و صندلی

۳ تشک مواج سلولی فوق تخصصی

۴  تشک مواج سلولی کره ای

۵ تشک مواج سلولی

۶ تشک مواج سلولی سوراخ دار

مطلب پیشنهادی

تشک ضد زخم بستر با قیمت مناسب

تشک ضد زخم بستر با قیمت مناسب

تشک ضد زخم بستر با قیمت مناسب را از طریق سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی تنفس کالا خریداری نمایید؛ این خرید و سایر خرید های شما در صورتی که به مبلغ بیشتر از 100 هزار تومان باشد به صورت رایگان ارسال خواهد شد؛ علاوه بر امتیاز ذکر شده داشتن ضمانت قیمت نیز یکی دیگر از امتیازاتی است که برای کاربران سایت تنفس کالا وجود دارد؛

آراد برندینگ